Aussieringens

Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Carina Losenborg - 5 augusti 2010 21:07

hade skrivit ett jättelångt inlägg om hundarna och deras träning men sedan dog datorn så allt fösvann :( nu orkar jag inte skriva om det.. iaf kortfattat är att de gick kanon idag, hade de gått aå bra på en tävlning hade jag fått första pris med dem :) bus var oxå kanonduktig..


imorgon ska jag

  • gå en långpromenade
  • hälsa på beons valpar
  • träna agility
  • träna lydnad

Av Carina Losenborg - 5 augusti 2010 10:19

Blev ingen träning igår, var jättetrött och seg hela dagen och sedan regnade det en del oxå så usten bara försvann :( det blev dock en 5 km lång runda uppe på ikhp med Ulrika och Atlas.


Idag började vi dagen med att gå upp och sätta oss i bilen (jag o hundarna) och åkte ner till munksjön. Jag skulle träffa Ulrika och Atlas där vid kl 8 och gå runt sjön. Det var jätteskönt och varmt, det enda som inte var roligt var när vi träffade på en äldre dam med en stor hane, satte alla mina hundar och hade dem under kontroll så att hon kunde gå förbi, då stannar hon 1 meter ifrån hundarna och börjar prata med oss, mina hundar får spader och Beon som aldrig säger något blir vansinnig. Bimbo ska dit, beon skäller och hon står kvar.. Ulrika fick hjälpa mig för 3 hundar som ska på en annan hund är inte roligt, jag var inte riktigt förberedd på det heller det brukar aldrig vara några problem. Bad tanten att hon skulle gå då tar hon 2 steg stannar och ska prata igen. suck... man blir lite trött. Sa till henne igen, vändigt snällt att snälla kan du gå?? men inte då, jag och Ulrika fick gå och hon stod kvar och förstod nog inte ens varför vi gick..

En man som stod i närheten fick sig iaf ett gott skratt :)


Nu är jag hemma och städar och i em ska vi åka till Mullsjö och träna hund. Då ska alla få sig en regäl genomkörare. Ska bli roligt att träna lite igen nu när vi har haft uppehåll ;) (en hel dag )



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards