Aussieringens

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Carina Losenborg - 15 augusti 2010 19:02

I lördags var Jag och Emma, min kollega på Frisk Hund på Stardogs Freestyleläger och masserade hundar. Det är Emma Willblad och Frida Binette som driver stardogs. Måste säga att vi fick ett enormt trevligt och vänligt bemötande! Väldigt många trevliga människor, duktiga hundar och underbar stämning. Jätteroligt att vi fick komma och massera på deras läger.


Vi ska även vara med på deras nästa läger som kommer att hållas nästa helg. Då är det lydnad, agility och frisbee. Det finns 3 platser kvar 1 plats för Jenny Damm och 2 för Zeljko Gora, för mer info gå in på www.stardogs.se  och om ni har möjlighet så tycker jag absolut at ni ska ta chansen att åka på detta! Det kommer bli en upplevelse jag lovar :)

Mina egna hundar har fått ha ett par tråkiga dagar med mycket bilåkande, bilsittande och stilla liggande i lägenhet. Detta är dock oxå nyttigt och bra för dem att de kan då det ibland blir så att de inte hinns med så mycket. En bra hund ska klara av att ha tråkigt oxå.


Idag har jag oxå hunnit med att massera en del men bara människor, jag och Emma har hunnit med en hel del jobb oxå vilket har varit bra. Vi hade en massa som vi behövde göra, det finns mer men det viktigaste hann vi nog med idag iaf.


Nu börjar dagen närma sig sitt slut och jag är trött, har jobbat hela helgen och det känns i kroppen och imorgon är ännu en dag med jobb. Dock ska jag försöka hinna med mina egna hundar lite oxå. Om inte annat så kanske jag lär dem lite nya trix som jag lärde mig på lägret :) Alltid roligt när man snappar upp ett och annat. Nu ligger mina hundar helt utslagna och sover, det är jobbigt att inte göra någonting :)



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards