Aussieringens

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Carina Losenborg - 1 september 2010 08:27

Idag ska jag jobba en massa, har ju varit lite förkyld men känner mig bättre idag. Tyvärr är ju alla förkylda så här års så det går inte att undvika men man kan ju slippa bli sjukskriven och sängliggande iaf.. :)


Igår fick jag ett tråkigt besked av en av mina valpköpare. En av valparna har skadat sig och det riktigt illa.. Nu håller jag tummarna för att de får possitiva nyheter på måndag när de ska tillbaka till veterinären.


Idag ska jag oxå följa med en tjej ut till Helene och titta på valparna, hon träffade Melvin här i måndags och föll pladask för honom så nu ska hon åka ut och prata med Helene och det blir nog ett köp där :) Melvin kommer då få ett underbart hem. Bättre hem kan en valp inte få!! Bra för honom nu när han fick en så taskig start..


Om det blir någon träning idag det får vi se. Jag tror inte det men man vet aldrig om andan faller på. Tuva är iaf tillbaka i skolan idag efter 1,5 vecka hemma, hon äter ju fortfarande pencillin men är så pass pigg att hon kan gå nu iaf. Underbart att se henne när hon kom ner till skolan, alla tjejerna i klassen kom och kramade henne och drog iväg med henne. Det kallar jag att vara saknad och det kallar jag riktiga vänner!! Skönt att hon går i en bra klass!



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards