Aussieringens

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Carina Losenborg - 6 september 2010 17:54

Full ös medvetslös :) Så brukar jag ofa säga och Tuva är lite trött på det uttrycket men idag passar det verkligen. I Lördags var jag och Emma på Stardogs seniorläger. Det var som vanligt väldigt roligt. Många trevliga människor och det är så roligt att se Emma willblad och Frida Binette lära ut sina kunskaper. De är verkligen duktiga!

Sedan på söndagen passade vi på att få lite jobb gjort. Sådant som vi behöver träffas för att göra, så Emma lämnade inte mig för att åka hem förrän vid 5 tiden. Sedan passade jag på att umgås med familjen lite.


Idag har det bara varit jobb, jag var i Habo på förmiddagen och jobbat hemma nu i kväll. Har fler kunder som kommer, sedan ikväll har Björn lovat att laga mat.


Hundarna har fått vara ute och springa en massa idag men träning har det inte blivit, jag tänkte dock träna imorgon, undrar om det är någon som vill träna med mig?? Sedan imorgon kväll är det kurs för Bimbo. Hon går ju en agility fortsättningskurs och imorgon börjar den.. ska bli riktigt roligt!


Nej dax för mer jobb..

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards