Aussieringens

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Carina Losenborg - 7 september 2010 08:20

Idag funderar jag på vad jag ska göra??

Jag jobbar en del i dag men är ganska ledig. Kl 1 kommer Tuva och hennes kompis Thea hit och då är det svårt att åka hemifrån men fram till dess har jag en del tid över. Jag behöver handla, men jag funderar på att åka ut i skogen och plocka svamp istället :)

Hundarna kan behöva springa av sig och få sträcka ut efter den tråkiga veckan som de hade förra veckan..

Ikväll är det ju kurs i forserum för mig och Bimbo. Det ska bli spännande och se om hon lever upp till mina förväntningar och om hon är så pass klar att jag kan tävla henne den 2 oktober i Jönköping..


Sedan måste jag se över tävlingarna framöver. Nu i september blir det inga tävlingar för mig då det inte finns någon tid över till det om jag inte vill åka ända till kiruna. Jag jobbar varje helg fram till oktober.


Fick dock ett roligt besked igår. På lördag är det race på rundbanan i Borås. Frisk Hund har fått ett eget lopp uppkallat efter sig :) Det ska bli sååå kul att se detta lopp och att få dela ut priserna till dem :)


På lördag är det oxå hundensdag i jönköping. Där ska jag stå och massera som vanligt. Tror att tiden är mellan kl 10-14. Ska bli jätteroligt och intressant som vanligt. Ulrika och gänget ska oxå vara där och visa agility. Så har ni vägarna förbi eller inte har något att göra så kom och titta på alla vackra hundar och har ni hundarna med er så passa på att få dem masserade och genomgångna ;)


Nu ska jag gå o städa lite inför min första kund som kommer kl 9 :)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards