Aussieringens

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Carina Losenborg - 28 september 2010 08:51

Har inte haft så mycket tid att blogga på sistone för jag har jobbat en massa.

I helgen var vi iväg och åkte folkrace, åt god 7 rätters middag och bodde på hotell :) Det var roligt, gott och jätteskönt att få komma iväg från hemmet ett tag och då utan att jobba. Annars när jag är iväg på helgerna så är det alltid med jobbet och då får man inte bara slappa och roa sig utan då måste man ju jobba. (låter jobbigt men det är oxå jätteroligt)

Alltid roligt att träffa trevliga människor och umgås, det gör att man orkar med vardagen lite lättare.


Iaf så har Bus gjort sig illa, hon har tagit sönder en klo så att man ser hela pulpan.. inte så bra så nu går jag och funderar på vad jag ska göra med den. Hon haltar inte utan är som vanligt, men risken att hon ska få ont av den är överhängande... jag har behandlat den med Royal men jag är osäker på om den kan läka ihop eller som den måste tas bort.. någon som vet??


Iaf så ska jag jobba hela dagen idag  och ikväll blir det agilitykurs med Bimbo. Dock är det väldigt kallt ute så hon ska få ha sitt frisk hund täcke :) Hon är så fin i det :)


Ha en bra dag alltihop!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards