Aussieringens

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Carina Losenborg - 22 november 2010 11:07

Snön har kommit och det verkar som om det kommer mer. Jag ska denna veckan jobba en hel del, jobbar ju som datalärare på mullsjö folkhögskola vissa veckor och denna veckan är en sådan. Jag åkte ganska tidigt i morse efter att jag lämnde Tuva. Jag åkte först ut till mamma för att kolla till henne och se att hon inte var helt insnöad, skottade av en del till henne, tog en fika och lät hundarna springa av sig och leka i snön. De älskar verkligen snö! Speciellt Bimbo man skulle kunna tro att hon är en valp för hon slänger sig i den, gräver gångar med nosen och bara ligger och tuggar på snö. Jag tror hon älskar allt som har med snö och vatten att göra. :)

Sedan tog jag mig ut till mullsjö men jag kan inte säga att det gick fort utan jag fick ta det lugnt. Nu är jag iaf här och väntar på att dagen ska börja och att alla ska komma. Ska bli roligt att träffa alla.


Hundarna kommer att ha en tråkig vecka men de kommer att få komma ut och leka en hel del i snön men någon träning blir det inte, vi ska bara vila och samla krafter inför nästa år nu. Ev så blir det en del träning med Bus :)


Ska försöka hinna med att ha lite massagekunder på kvällarna denna veckan, så mitt schema är fullt. Men så länge man har roligt är det ingen fara att man bränner ut sig eller?? ;)


Hoppas nu att ni alla är rädda om era ryggar och inte skottar för mycket snö.. ta det lugnt och bara njut :)



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards