Aussieringens

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Carina Losenborg - 11 januari 2011 12:55

Jo visst är det så att Bimbo löper! Känns lite tidigt med tanke på att jag som vanligt (förra året) missar de sista tävlingarna hon är anmäld till men men bara att vara glad för att det kom igång.

Jag ögonlyste ju Bibo på My Dog nu i fredags och allt var bara bra som vanligt! Inga problem alls och det är ju skönt!


För er som väntar på valp så kan jag ju berätta att bimbo kommer att paras nästa helg om allt går som planerat! :)

Av Carina Losenborg - 11 januari 2011 09:49

Hmm undrar jag om inte Bimbo har börjat löpa.. Det var blod när hon kissade idag så jag tror det har satt igång men riktigt säger är jag inte eftersom hon är en duktig tjej och rengör sig själv ordentligt. Hmmm ja ja vi får se. Beon reagerar iaf inte så vi får se vad som händer.


Annars har morgonen bestått i en hal och isig promenad med hundarna som just nu tycker att matte är väldigt konstig, man får inte dra i kopplet på plan mark men i uppförsbackar så vill hon att de drar.. :) Inte så konsekvent kanske men effektivt när backen man ska gå upp i består av ren is och hundarna effektivt använder sina klor för att ta sig upp, ja då är det ok att dra :)


Både de och jag har fått frukost och nu ligger de och tuggarpå ben. Jag har hunnit med att städa mitt lilla massagehus och masserat en kund på morgonen och nästa kund kommer om en stund.


Förresten en fråga.. jag fick en fråga om öpband till hund och jag har faktikt tänkt att skaffa mig ett, finns det intressa av ett sådant som man skulle kunna använda både att träna sin hund efte skador men oxå för att bygga muskler mm, vad säger ni?? Finns det intresse för gör det det så fixar jag det nog inom kort..


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards