Aussieringens

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Carina Losenborg - 12 januari 2011 17:33

varför ska man gå till tandläkaren?? De bara tjatar om att man ska använda tandtråd och skölja med flour men jag gillar varken det ena eller det andra så jag låter nog bli det i fortsättningen oxå. Hade dock inga hål och det får man ju vara glad över :)


Har suttit och funderat över min framtid och vad ska komma skall. Jag har stora paner på att ev utöka och köpa in löpband mm men allt måste tänkas igenom ordentligt och jag måste se till att det går ihop. Men jag hoppas och tror på en riktigt bra vår med mycket nyheter och roligheter.


Hundarna ligger och sover under bordet alla utom Bus som tuggar på ben. Hon har tagit det som Bimbo tuggade på innan så det är så där härligt mjukt och geggigt.. Mums!

Av Carina Losenborg - 12 januari 2011 09:04

Idag vaknade jag till snöstorm, det har snöat under natten och det snöar fortfarande. Var ute med hundarna och gick en promenad och ute ser det ut som om det är dimma för sikten är = 0. Gick iaf en ganska lång sväng med hundarna och sedan blev det mat för oss alla. Idag är jag ledig men ska en sväng till tandläkaren :( hatar tandläkaren men lika bra att gå..


Bimbo går omkring här och piper och är orolig hela tiden, hon är ganska jobbig så här precis i början på sina löp, det lägger sig sedan när hon väl är parad. Så just nu säger jag till henne at hon ska ligga och efter 10 sekunder så är hon uppe och vankar igen. Säger till henne igen då tittar hon bara på mig med sina stora ögon som säger.. vad menar du?? Ligga??? Varför då??


Emma som har Castro (hanen som jag ska para Bimbo med) kom på ett kanonbra tema till denna kullen. Om man tar Bimbos 2 första bokstäver och Castros 4 sista så blir det Bistro. Alltså blir temat för denna kull Bistro :)



Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards