Aussieringens

Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Carina Losenborg - 9 februari 2011 17:59

Jaha idag är det dax att mäta Bimbos mage igen. Gick med tunga steg och hämtade måttbandet, känns som om inget har hänt och att hon inte har gått upp något i vikt, hon ser lika smal ut fortfarande så stegen var tunga..

Tog fram måttbandet och mätte henne och nu mäter hon 65 cm.. :) kan betyda att hon börjar växa o annars har hon gaser :)


Iaf är det 2 cm skilland från förra veckan så ni hoppas vi på att det är 10 cm till nästa vecka..

Så nu håller vi alla tummarna i en vecka till :)

Av Carina Losenborg - 9 februari 2011 10:41

Idag är det vackert väder och jag har just avverkat morgonens 1:a promenad. Var lite sen idag pga sjuka barn men hundarna fick oxå sovmorgon och de verkar tycka det var ganska skönt.

Bimbo är ganska loj och går mest och skruttar brevid mig på promenaderna, jag kan ännu inte säga om hon är dräktig eller inte, tycker det brukar synas så tidigt på henne men iof så är det en annan hane denna gång och då är det ju inte säkert att förloppet är det samma. Jag ska mäta henne under dagen man vill inte göra det precis efter hon har fått mat, då är det ju bara det jag mäter :)


Idag ska jag och Emma jobba på Frisk Hund och göra allt adm. jobbs om måste göras, det finns massor av sådant som man måste sitta med oxå tyvärr, inte alls lika roligt som att massera.


Ha det nu så skönt i solen.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards