Aussieringens

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Carina Losenborg - 14 april 2011 15:00

Jag vet att många av er har funderingar och tankar kring detta att få rätt valp och det är inte lätt, därför kommer jag nu att beskriva hur jag tänker och vad jag kommer att göra för att alla ska bli så nöjda och glada som möjligt! :)


När ni kommer och hälsar på valparna nu så kommer jag be er att ta ut 2 favoriter. Sedan kommer ni inte att få besked innan alla har valt ut sina 2 vilken valp ni kommer att få. Detta måste jag göra så att alla får en möjlighet att göra ett val och så att ingen känner att de fick välja sist.

En del av er vill välja ganska sent pga att ni vill se hur valparna är i sina personligheter och detta ska man oxå ha möjlighet att göra, speciellt om man vill ha hunden till något alldeles speciellt som vissa av er vill. Då vill man ju vara så säker man kan på att hunden kommer att leva upp till sina förväntningar.

Jag är helt säker på att ni alla kommer att bli glada och nöjda med era hundar.


Hoppas detta är ok för alla.

Av Carina Losenborg - 14 april 2011 09:03

Idag är jag trött, känns i kroppen att man aldrig får sova en hel natt men vad gör väl det?? För just nu är det roligt att se de små liven sitta och titta sig omkring, att de börjar ta för sig lite och att de väsnas mer och mer..


Idag ska jag blöta lite hundmat som de ska få smaka på, det är dax att de börjar lära sig äta hundmat oxå för just nu tar det mycket på Bimbo, 9 valpar som äter på henne.. :) Iaf så brukar det inte vara några problem utan de brukar gilla hundmat, men man vet ju aldrig :)


Iaf så är de andra hundarna uttråkade, Bus sprang in i en träbänk och gjorde illa sig vid ena ögat härrom dagen. Hon har ett sår inget farligt men det ska kollas o tvättas, det tycker hon inte är kul.


Just nu har jag bondkakor i ugnen, var så sugen och degen har legat i kylen över natten eftersom jag inte hann göra dem klart igår. Så det var lika bra att göra dem.

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards