Aussieringens

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Carina Losenborg - 15 april 2011 17:19

Idag har det varit en märklig dag, mycket har hänt både bra men mest dåligt.


Krockade med Beon i morse och det gjorde att jag just nu ser lite konstig ut, jag är lite blå och har 3 sår på sidan av näsan, inte bra att krocka med beon när han vänder sig om i fart när man har ansiktet i hans höjd. suck sedan fick jag en sten över foten oxå så dagen började bra :( NOT!


Iaf så har min praktikant varit här och vi har gått en lång promenad med Bus och Beon. Beon gick nästan hela promenaden lös vid min sida utan att sticka iväg eller krångla :) Duktig kille :)

Bus är bus :)

Sedan har Bimbo oxå fått en ensam promenad, hon vill ju inte gå så långt som de andra hundarna utan vill ha lite koll på sina valpar :)

Beon har oxå fått ut och cykla en sväng med Praktikanten, roligt för hon älskar att cykla så det ska hon få göra mycket med båda Beon och Bus för båda 2 är mycket bra att cykla med, Bimbo är ju hopplös, henne går inte att cykla med alls, jo förresten om man inte vill leva längre så kan man ta med henne på en tur :)


Alla valparna mår bra och växer så det knakar, o ikväll får de besök av 2 valpköpare som kommer och tittar på de små liven :)

Få se vad de tycker :) Så nu kanske jag borde städa?? Eller nä.. ;)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards