Aussieringens

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Carina Losenborg - 1 juni 2011 08:40

Jag är världens sämsta hundvakt! :(

Atlas kom hit på morgonen och ska vara här idag, jag satte på hundarna koppel och gick på en promenad. Efter en stund kommer man till en skogsväg så då släpper jag båda hundarna och båda går och snosar, men helt plötsligt är Atlas BORTA! Letar överallt, ropar men ingen hund får panik och ringer Björn som är på väg till jobbet men vänder och åker hem igen.

Står där och förstår ingenting, var tog han vägen och attans vad snabbt han måste ha varit för jag vände bara bort blicken 2 sekunder för att sätta på Bus koppel. Inser att jag måste ringa Ulrika och berätta att jag tappat bort hennes hund och förstöra hennes morgon.

Iaf så efter en stund ringer Björn o har hittat honom hemma. Jag kan säga att båda jag Ulrika och Björn drog en lättnadens suck. Men resten av dagen tror jag jag har honom inlåst ;)


Jag känner mig som världens sämsta människa idag :( Hur kan jag tappa bort en hund det får ju bara inte hända. Mår skitdåligt av detta! Tur dock att inget hände med honom då hade jag inte kunna förlåta mig själv.

Men nu ligger båda hundarna och vilar med varsina ben och som plåster på såren ska Atlas idag få en massage och riktigt mycket mys.


Till Ulrika vill jag bara säga ett stort FÖRLÅT!!!
Till Björn vill jag bara säga TACK!!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards