Aussieringens

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Carina Losenborg - 1 september 2011 08:19

I natt har vi haft besök :( eländiga tjuvar och pack var och hälsade på  oanmält i natten :(

Vi vaknade vid halv 12 av att Bus förde ett himla oljud, hon skällde och morrade. Vi hörde att någon gick i gruset utanför så jag o Björn funderade en stund på om alla barnen var hemma eller vem det var som var utanför. Räknade snabbt in barnen i huvudet och jag upp och tittade ut genom pesienerna. Jag får då se en man som står och försöker öppna vår bil. Dock är bakluckan på vår bil ganska krånglig så när man har öppnat den en liten bit så slår den tillbaka igen. Han upptäcker nog oxå då att vi har vaknat för han lägger benen på ryggen och springer iväg.

Jag slänger på mig morgonrocken och släpper ut hundarna. Skriker till dem att ta den djäveln och att om han sätter sin fot hos oss igen så ska jag bussa hundarna på honom.

Både jag o Björn ger oss ut för att se till att han inte är kvar. Jag går gatan runt för att kolla till grannarna och går ett varv runt skolan. Björn tog bilen och körde ett varv runt på området för att se om vi kunde se honom.

Hundarna fick följa med mig lösa runt området och hade han varit kvar så hade de upptäckt honom men han blev nog ganska rädd tror jag :))))


Iaf så ringde jag polisen oxå så de skulle hålla ett öga på området under natten och idag har vi meddelat grannarna :)


Man hade adrenalin så det räckte när man tillslut gick och lade sig igen. Jag som hade mått dåligt under hela kvällen igår var inte så pigg till att börja med o sedan detta. Men jag somnade om och har drömt om att hundarna jagar tjuvar :)


Mina duktiga hundar!! Adrig mer ska jag tycka att det är jobbigt att de varnar när någon kommer!!

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards