Aussieringens

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Carina Losenborg - 6 september 2011 14:53

Ja nu är det dax att ta tag i sakerna som måste göras. Jag måste boka in en röntgen på Bus soch en ögonlysning. Men jag vill verkligen inte göra det! Jag är så nervös, tänk om det inte är ok.

Borde vara det för inge problem med hennes syskon och jag har svårt att tro att det skulle vara något fel på henne men ändå är jag nervös. Dock kommer jag att känna mig lugnare bara det är gjort för så fort jag får se plåtarna så kommer jag att veta :) Fördelen när man har sett ett par är att man kan läsa ut dem ganska bra :)


Mh är ju bokat till i oktober men det är jag inte så nervös för. Jag vet att hon är skottfast så det är inga problem. Hon kommer klara det galant tror jag :) Hoppa högt kommer hon att göra men hon är så nyfiken så det kommer gå galant :)


Nähä bara att ta upp luren och boka en tid då :)

Av Carina Losenborg - 6 september 2011 07:52

Detta eviga regnande, man känner sig blöt hela tiden eller åtminstone lite småfuktig. På vintern kan man inte vara i skogen pga all snö men nu går det snart inte att vara i skogen pga allt regn. Det är dyblött överallt, iof så älskar mina hundar det men jag tycker inte det är ok med blöta, fuktiga hundar utan vill ha dem rena och torra :)

Det jag inte gillar med allt regn så blir det många dyhål som de kan bada i och bli vackert svarta och bruna.

Nej nog med det negativa, idag blir det mycket jobb och hundrna ska få vila, de fick jobba hårt igår så det blir en vilodag i dag, bara promenader och mys. :)

 

Jag hoppas sedan på att regnet drar bort och slutar plåga oss så att vi får en fin solig dag imorgon :)

 

Sitter sedan och funderar på om jag ska ha något specialerbjudande på Hundens dag på lördag? Jag ska stå och massera nere vid strandängen så kom dit och hälsa på vet jag :)

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards