Aussieringens

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Carina Losenborg - 7 januari 2012 15:54

Både igår och idag har jag haft mycket trevligt sällskap på mina hundpromenader. Igår kom Felicia med Vilda och Fredrik med Inka och Flinga. Vi gav oss all ut i skogen och hade en mycket trevlig promenad i underbart väder och fantastisk skog. Helt fantastiskt! Alla hundar kommer så bra övenens och det är så skönt när man kan släppa 5 hundar tillsammans och de inte ens muffar på varandra.. så underbara hundarna är!


Idag tog jag och Ulrika samma runda med mina 2 och Atlas och Axis.. Det är underbart att gå i skogen när snön faller ner och man går omkring med 4 lyckliga hundar som hoppar runt och leker. Över stock och sten hoppade de och hade väldigt trevligt.. Tack Ulrika för promenaden!


Sedan har det varit en ren slappardag, jag är lite trött och Bus är ju inteprecis på topp så att träna med henne är inte så kul just nu.. men imorgon blir det träning igen.


Jag ska iaf säga att Bimbo är bättre och hon behöver nu bara få lite kondis så är det full fart med henne igen. Men just nu blir det inte så mycket tränat med henne utan den tiden läggs på Bus som ju ska tävla den 20:e.. suck.. kommer gå skit! Jag är såå nervös! Vanligtvis brukar jag känna mig säker med henne men just nu känner jag mig allt annat än säker tyvärr, hon låter för mycket och hon är för distraherad av annat.. känns som om jag behöver ge henne ett par dagar och sedan träna på igen.. det löser  sig förhoppningsvis..


Sedan kan jag berätta att jag ju haft lite eller ganska mycket problem med min rygg, har så ont i den så jag knappt kan sova på nätterna.. Men igår var vi hos goda vänner och då fick jag akupunktur nålar i mina öron som är permanenta för ett par veckor.. de känns inte men är inte så sköna om man kommer åt dem av misstag, men det är det värt för idag har jag inte lika ont längre.. :) :) Sååå skönt hoppas det håller i sig :)


Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards