Aussieringens

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Dagens äventyr

Av Carina Losenborg - 13 oktober 2010 09:30

oj oj oj vad jag är trött idag, jag har knappt sovit alls i natt känns det som.. jättejobbigt när man ska jobba.
Men jag har iaf varit ute en långpromenad med alla hundarna, är så skönt att gå med 3 hundar som inte säger att pip när man möter en annan hund. Bimbo blir ju alltid lite galen efter att hon haft valpar och ska skydda flocken mot allt men nu har detta släppt så nu kan man gå med alla 3 utan att de ens bryr sig om de andra. Sååå skönt. Och nödvändigt för om de verkligen ville fram till den andra hunden så skulle jag nog inte ha så mycket att sätta emot :)


Idag ska jag jobba på förmiddagen och sedan ska jag iväg och fixa mitt egna ben som jag har ont i. Jag tror dock att jag är en dålig kund eftersom jag redan har klurat ut vad som är fel.. :) Men jag ska vara snäll och låta dem göra sitt jobb och inte lägga mig i, jag tror de vet vad de gör så jag ska inte ha några åsikter.. :)

Jag vet att jag kan få ångest om jag vet att jag får en annan massör på bordet så man ska vara öppen och trevlig och inte ställa till något. Jag har bara hört gott om dem så de är säkert kanon.


Sedan i kväll har jag ett studiebesök som kommer så jag ska förbereda för det oxå. Rolig att folk vill komma och hälsa på och se vad jag gör. Det är en hundkurs som kommer så det ska bli givande och intressant.


Hmm frågan är om jag kommer hinna träna något med mina hundar idag eller om det bara blir att gå ut med dem, Beon skulle behöva en genomkörare och Bimbo oxå, men nu ska jag ta fram lite ben till dem så att de har att göra med dem en stund iaf :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Losenborg - 9 april 2014 14:19

Vi har fått hem en hund till vår familj. En av mina gamla valpar som tyvärr inte kan bo kvar hos sin matte av privata anledningar. Så välkommen hem till oss Aussieringens Spider ( Rockie)!!   Rockie är en mycket väluppfostrad och trevlig hund med...

Av Carina Losenborg - 6 februari 2014 14:12

Idag bakas det i huset.. Tuva fyller ju 12 år på tisdag och ska ha kalas för sina vänner imorgon.. Så just nu står jag och bakar tårtbottnar.. Gör 4 st i olika färger, röd, blå, gul och grön..  måste ju ha lite kul när man bakar :) Sedan när Tuva k...

Av Carina Losenborg - 5 februari 2014 11:22

Är vi människor elaka av naturen eller vad är det som gör att människor känner att de behöver attackera, hota, slå eller likande både mot djur och människor??Vad är det som gör att många känner sig så hotade av andras framgång? Att ta ställning för e...

Av Carina Losenborg - 4 februari 2014 17:42

Nu börjar snart vinter OS.. man läser dagligen om personer som väljer att bojkotta OS på grund av allt konstigt och elakt som ryssarna hittar på.. Hur tänker ni ang detta?? Jag har min åsikt klar för mig, jag tycker nog inte att sport och politik h...

Av Carina Losenborg - 31 januari 2014 14:31


Idag är det fredag och det är jätteskönt!! eller vad säger ni?? Denna helgen är det simhoppstävling i göteborg för Tuva. Alltid lika roligt och spännande då jag inte kan sitta stilla och är förmodligen mer nervös än Tuva ;)   Hon är så duktig! ...

Presentation

Fråga mig

11 besvarade frågor

Omröstning

Om Bus nu är dräktig hur många valpar kommer hon då att få??
 1-2 st
 2-3 st
 3-4 st
 4-5 st
 5-6 st
 6-7 st
 7-8 st
 8-9 st
 9-10 st
 fler än 10

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards